A nap fotója: 17 millió forintból ilyen parkoló készült Szentendrén
A sokak által várva várt P+R parkoló használatba vételi lehetőségének örülnünk kellene, azonban a sártenger miatt nem kevés üröm vegyül az örömbe.
A sokak által várva várt P+R parkoló használatba vételi lehetőségének örülnünk kellene, azonban a sártenger miatt nem kevés üröm vegyül az örömbe.
Százával tűnnek el az olcsó P+R parkolók Budapesten, a kerületek egymással vetélkednek az ingyenes lehetőségek megszüntetésében - írta a Népszava szombati számában.
Jövő szerdán az autósokat érintő, fontos kérdésekről dönthet a Fővárosi Közgyűlés.
A főváros ez idáig igen közkedvelt és viszonylag nagy parkolási kapacitással bíró területét is fizetőssé teszik.
A P+R parkolók alapjáraton nem túl izgalmasak, a hollandoknak viszont sikerült valami izgalmasat alkotniuk.
A jelek szerint nem volt jó ötlet fizetőssé tenni a Pöttyös utcai lakótelepnél lévő P+R parkolót. Az Index olvasójának beszámolója szerint alig használják az autósok a helyet, inkább a környékbeli utcákban állnak meg, és ott valóban elveszik a helyet az ott élőktől.
Az aljegyző válasza szerint jogos volt, hogy november végén legalább 15 autóra kerékbilincs került Újbuda egyik legnépszerűbb P+R parkolójában. A levél szerint korábban már írásos figyelmeztetést is kiraktak azokra az autókra, amik rossz helyen parkoltak.
Behajtani tilos táblával zárta ki a MÁV a monori vasútállomás melletti, tulajdonában álló parkolóból a használókat. A terület eddig sem hivatalos, inkább vadparkoló volt, de így az egyik legforgalmasabb Budapest-környéki vasútállomás teljesen parkolóhely nélkül maradt. A vasúttársaság szerdán levette a táblát.
Új P+R parkolók létesítéséről és meglévők bővítéséről is döntött szerdai ülésén a Fővárosi Közgyűlés.
Duplájára növelték a cinkotai, Ostoros úti P+R parkoló kapacitását és kerékpártárolót is építettek – közölte a BKK.
Az Ostoros út páratlan oldalán lévő parkoló átépítésével és bővítésével új P+R és B+R parkolót alakítanak ki a cinkotai HÉV-állomásnál. Az ott található buszfordulót is felújítják.
Kedd reggeltől használható a harmadik P+R parkoló is Kelenföldön, ezzel több mint 950 férőhely áll rendelkezésre a 4-es metró végállomásánál.
Hétfőtől már használhatják az autósok azt a P+R parkolót az Etele téren, amit a Volán pályaudvar mögötti területen, a Somogyi út meghosszabbításában építettek, 221 férőhellyel.
A főváros több pontján fognak hozzá márciustól P+R parkolók illetve utak felújításához. A BKK szerint összesen hat kerületet érint a munka: a II., a X., a XII., a XIV., a XVII. és a XXI. kerületben kérik az arra közlekedők és az ott lakók figyelmét.
Jelenleg négy- és ötezer közt van a P+R parkolóhelyek száma, a főpolgármester becslése szerint azonban minimum húszezer parkolóhelyre van szükség ahhoz, hogy a dugódíj bevezetésére legyen "indokolható erkölcsi és műszaki alap".
Az LMP támogatja a dugódíjat, de csak bizonyos feltételekkel.
Újabb milliárdot szán a kormány a vasútállomások melletti parkolókra.
A már meglévő parkoló átépítésével új, díjmentes P+R és B+R parkolót, valamint több helyen is kijelölt kerékpáros átkelőhelyet létesítenek a III. kerületi Kaszásdűlő hévállomáson. A BKK közleménye szerint lesz kerékpártároló is.
Több lépésben megújul Pesthidegkút központja, eltüntetik például a polgármester által balkáninak nevezett bódékat.